مدیریت Backup

نحوه ایجاد و دریافت Backup

 

1) ابتدا از طریق راهنمای ورود به Direct Admin به آن وارد شوید.

2) در بخش Your Account نسبت به انتخاب گزینه Create/Restore Backups اقدام نمایید.

 

3) در بخش Select Items to include in Backup، نسبت به انتخاب مواردی که تمایل دارید در فایل Backup لحاظ گردند، اقدام نمایید. (به منظور ایجاد Backup کامل از وبسایت، تمامی گزینه ها بایستی انتخاب گردند.)

  

4) دکمه Create Backup را برگزینید.

5) حال با مشاهده پیام زیر، طبق روال کلی پنل Direct Admin، فرایند ایجاد Backup به صف وظایف آن نیز اضافه می گردد.

  

6) جهت اطلاع از اتمام فرایند ایجاد Backup لازم است از طریق گزینه Massage System واقع در بالای صفحه سمت راست، چک کنید که پیام با عنوان Your backups are now ready موجود باشد.

  

چنانچه آن نیز وجود داشت، می توانید آن را باز نمایید و از اتمام فرایند مطمئن شوید.

  

در غیر اینصورت بایستی مدام این بخش را چک کنید تا پیام دریافت گردد. (لازم به ذکر است که با توجه به حجم اطلاعات اکانت و شرایط سرور، زمان دریافت این پیام متغیر است و ممکن است کمی به طول انجامد.)

7) پس از اطمینان از اتمام فرایند Backup، به File Manager و در ادامه دایرکتوری backups مراجعه نمایید.

8) در این بخش، فایل Backup نیز موجود است که می توانید با کلیک چپ بر روی آن، نسبت به دانلود اقدام نمایید.

 

  • Email, SSL
  • 0 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

Related Articles

نحوه Zip و Unzip کردن فایل و دایرکتوری در Direct Admin

  1) به منظور extract فایل یا دایرکتوری های فشرده،بعد از مراجعه به File Manager می توانید در...

نحوه ایجاد sub domain در Direct Admin و نحوه استفاده از آن

1) ابتدا مرورگر را باز نمایید و از طریق http://domain name:2222 توسط نام کاربری و رمز عبوری که در...

نحوه تنظیم Email Forwarders در Direct Admin

1) ابتدا مرورگر را باز نمایید و از طریق http://domain name:2222 توسط نام کاربری و رمز عبوری که در...